viernes, 11 de noviembre de 2011

Palabras del Sr. Daniel Fernàndez i Gonzàlez

.




COMUNICAT OFICIAL

AME-Associació de Mexicans d’Esparreguera i voltants ha tingut coneixement mitjançà els mitjans de comunicació de la desafortunada utilització per part del Sr. Daniel Fernàndez i Gonzàlez, Coordinador del Grup de diputats del PSC al Congrés i candidat número dos en les eleccions del 20 N, en la seva “Carta abierta de un socialista a Josep A. Duran i Lleida” del 01 de novembre de 2011, d’un de els símbols de la identitat de la cultura mexicana, -com són el Mariachi- utilitzats d’una forma clarament despectiva.

Havent manifestat a l’interessat el nostre malestar per les seves declaracions sense cap contestació ni posterior matís o rectificació, condemnem en els termes mes ferms les seves declaracions que no queden justificades per mes afamats de vots que estiguin.

Lamentem de veure que declaracions, vídeos i altres, demostrin no estar a l’alçada d’allò que d’Ells espera la majoria de la ciutadania.








COMUNICADO OFICIAL

AME-Asociación de Mexicanos de Esparreguera y alrededores ha tenido conocimiento mediante los medios de comunicación de la desafortunada utilización por parte del Sr. Daniel Fernández y González, Coordinador del Grupo de diputados del PSC en el Congreso y candidato número dos en las elecciones del 20 N, en su "Carta abierta de un socialista a José A. Duran i Lleida "del 01 de noviembre de 2011, de uno de símbolos de la identidad de la cultura mexicana -como son el Mariachi- utilizados de una forma claramente despectiva.

Habiendo manifestado el interesado nuestro malestar por sus declaraciones sin contestación, ni posterior matiz o rectificación, condenamos en los términos más firmes sus declaraciones que no quedan para nada justificadas por más hambrientos de votos que estén.

Lamentamos ver que declaraciones, vídeos y otros, demuestren no estar a la altura de lo que de Ellos espera la mayoría de la ciudadanía.




.

No hay comentarios: