lunes, 21 de marzo de 2011

Diumenge, 27 març de 12:00 a 20:30 hores

.


El Cor de Mèxic
amb les persones que pateixen






Diguem-ho ben clar: els mexicans sempre estam amb aquells que pateixen calamitats. Només sonen el timbals de la Comunitat Internacional reunint-se per tal de socorre aquells que ho estan passant ben magre, Mèxic ja treballa sobre el terreny.

Va passar fa poc a Haití. Algunes Nacions deien que s’havia de fer quelcom cosa, i els Topos mexicans anaven salvant vides…

Al Japó novament han estat dels primers en arribar. La UE parlava aquí mentre que un equip especialitzat mexica ja anava fent feia allà. Y un segon equip enviat pel govern de Mèxic arribaria el dilluns següent, el mateix dia que ho feia França pel seu compte…

Crec, que el tarannà del Govern de Mèxic es també el tarannà del poble mexicà en aquests casos.
Val a dir també que la Solidaritat dels mexicans i mexicanes no només es manifesta amb la rapidesa amb que actua el Govern. Sinó també amb la actitud, els gestos, les iniciatives que, en el camp privat i associatiu tenen lloc…

Os deixem aquesta engruna a títol d’exemple.

Mèxic no es el país més ric del món. Potser tampoc el més pròsper. Però, tan mateix, algun dia es fera justícia del seu compromís davant la Comunitat Internacional en la lluita per un món millor per a tots.




CONCIERTO PRO-JAPÓN
Debido a lo que está ocurriendo en Japón un país que siempre nos ha brindado su apoyo; esta vez pedimos tú ayuda y cooperación en asistir a este CONCIERTO PROJAPÓN que tiene como única causa recaudar fondos; que es lo único que se está aceptando ya que mandar víveres resulta muy complejo, esperamos que puedas ayudarnos a asistir ya que lo hacemos sin ninguna intención de por medio.

Dicho evento se llevará a cabo el día DOMINGO ...27 de Marzo a las 12 del día en la ASOCIACIÓN MEXICO JAPONESA con dirección en:
“Calle Fujiyama #144 Col. Las Águilas México D.F. a unas cuadras del metro Barranca del Muerto”

Para poder tener ACCESO a partir de las 12 del día; se está pidiendo como cooperación de $30 pesos en adelante lo que cada quien guste cooperar el día del evento.

De igual manera podrán tener acceso las personas que previamente hayan depositado a la cuenta del la AMJ y que lleven el VOUCHER DE DEPÓSITO en mano.
Este depósito se podrá realizar en el banco Banamex
Nombre: Asociación México Japonesa A.C.
Sucursal: 516
Cuenta: 6344672
CLABE Interbancaria: 002180051663446729
Si quieren aportar a Japón, la ASOCIACIÓN MEXICO JAPONESA abrió esta cuenta de banco para que depositen y mandar ayuda!!!!
También les pedimos si nos pueden enviar su ficha de depósito o transferencia al fax: 5664-1500 con su nombre.

Agradecemos de antemano todo su apoyo y cualquier información que requieran favor de comunicarse con el Administrador General, Akihiro Nakaune al 5593-1444, 5651-9382, 5680-1159 Fax: 5664-1500.

Atentamente
Joji Sugawara
Presidente del Consejo Directivo de la Asociación México Japonesa, A.C.

Agradeceremos tú apoyo

ELLOS TE NECESITAN COMO ALGUN DIA LOS NECESITAREMOS.

El cartel para este evento estará conformado por:

Shokora (clic aquí)
Pinku Go (clic aquí)
Ish (clic aquí)
Gasara (clic aquí)
Ensamble Quimera (clic aquí)
Kakkoii (clic aquí)
Anima Tempo (clic aquí)
Suki
Los t Tomatoma (clic aquí)
Martín Vaca de la ACADEMIA Tv Azteca
Dulce Lopez oficial de la ACADEMIA Tv Azteca (clic aquí)
FLYER. (clic aquí)
CROQUIS.- (clic aquí)
ASOCIACIÓN MEXICO JAPONESA (clic aquí)





.

No hay comentarios: