miércoles, 6 de marzo de 2013

Col·laboracions

Alimentos ecológicos ¿sí o no?
Debate en Para todos La 2




Hola,
Des de fa mesos venen apareixent informacions en mitjans de comunicació que busquen desacreditar a l'agricultura ecològica.

Tot seguit us passo un vídeo d'un debat a TVE2 on vaig poder participar ahir i on justament es tracta aquest tema: agricultura ecològica, a favor i en contra.

I després us faig arribar un article publicat aquesta setmana al setmanari La Directa sobre el "cantó fosc" de la telefonia mòbil i els seus impactes en els països del Sud, els drets dels treballadors i en la salut. Espero que ho trobeu interessant.
Salut i indignació!

Esther Vivas


 
Alimentos ecológicos ¿sí o no?
Debate en Para todos La 2

[un debate sobre qué comemos, qué es un alimento ecológico, quién mueve los hilos del sistema agrícola y alimentario y porqué se intenta desacreditar a la agricultura ecológica]

Los alimentos ecológicos parecen estar de moda. Cada vez son más los que piensan que son más saludables y aportan más nutrientes. Recientemente, la Universidad de Standford, en Estados Unidos, ha publicado un estudio que asegura que los productos ecológicos contienen las mismas vitaminas y nutrientes que el resto de alimentos.

Coloquio entre José Miguel Mulet, profesor de Química de la Universidad Politécnica de Valencia; Isidre Martínez, responsable de producción agraria ecológica de la Generalitat de Cataluña; Joan Picazos, director general de Biocop; y Esther Vivas, investigadora de políticas agrícolas y alimentarias.




No hay comentarios: