jueves, 5 de mayo de 2011

MARCHA SILENCIOSA POR UN MÉXICO JUSTO Y EN PAZ



COMUNICADO OFICIAL
AME-Associació de Mexicans d’Esparreguera i voltants, se suma al sentimiento mayoritario de la próxima Marcha por La Paz que bajo el eslogan “Por un México justo y en paz" se ha convocado en la ciudad de Barcelona para el próximo domingo día 08 de mayo del 2011.

Como en anteriores ocasiones, sin entrar para nada en valoraciones políticas, compartimos el dolor de todas las familias que se han visto afectadas de cerca o de lejos por la lacra de la violencia.

En Memoria de todos los fallecidos violentamente en México, nos hacemos solidarios de este deseo unánime de recobrar algún día La Paz y La Prosperidad social para todas las personas de nuestro bien amado México.

¡Basta ya al Crimen!



COMUNICAT OFICIAL
AME-Associació de mexicans d'Esparreguera i Voltants, se suma al sentiment majoritari de la propera Marxa per la Pau que sota l'eslògan "Per un Mèxic just i en pau" que s'ha convocat a la ciutat de Barcelona per al proper diumenge dia 08 de maig del 2011.


Com en anteriors ocasions, sense entrar per a res en valoracions polítiques, compartim el dolor de totes aquelles famílies que s'han vist afectades de prop o de lluny per la xacra de la violència.

En Memòria de tots els morts violentament de Mèxic, ens fem solidaris d'aquest desig unànime de recobrar algun dia La Pau i La Prosperitat social per a totes les persones del nostre bén estimat Mèxic.

Ja n'hi ha prou del Crims!

No hay comentarios: