jueves, 10 de julio de 2014

Economia

10.300 unitats comercialitzades a Mèxic 
Seat, del grup Volkswagen, 
aconseguir un augment del 9,9% i el millor resultat comercial de l'empresa dels últims sis anys 




La firma automobilística amb seu a la propera ciutat de Martorell (Barcelona, Catalunya) ha assenyalat en una recent nota de premsa que les més de 200.000 unitats lliurades la primera meitat del 2014 representen el millor resultat comercial de l'empresa dels últims sis anys, amb xifres similars a les registrades abans de la crisi econòmica. 

Seat, del grup Volkswagen, ha tingut una xifra mundial de 200.200 unitats matriculades en el primer semestre, havent superat la barrera psicològica de les 200.000 unitats en aquest període i aconseguir un augment del 9,9%, segons dades de la companyia. 

En Jürgen Stackmann, president de Seat, ha afirmat que, amb volums "encara baixos", el mercat europeu ja està mostrant símptomes de recuperació tot esmentant el seu increment de vendes en comparació amb altres marques del sector.. 

Per regions, Seat va augmentar un 10,5% les vendes semestrals a l'Europa Occidental, amb 158.300 unitats i una quota de mercat del 2,5%, mentre que a l'Europa Oriental aquesta xifra va créixer un 78,2%, fins a 12.900 unitats. 

A més, la firma automobilística va comercialitzar un total de 10.300 unitats a Mèxic entre el gener i el mes de juny passat, mentre que a Algèria els lliuraments van ascendir a 8.400 unitats, a Turquia en va vendre 3.900 i a Israel, 3.200. 

Cal esmentar també que la factoria de va tancar el primer semestre de l'any 2014 amb un volum productiu de 239.100 unitats fabricades, cosa que representa un creixement de l'11,1% en comparació amb les dades del mateix període de l'any anterior.